Ce fac în caz de daună – CMR?

  • Acasa
  • Ce fac în caz de daună – CMR?

CE FAC ÎN CAZ DE DAUNĂ?

Informati in cel mai scurt timp compania de asigurari (sau brokerul) despre producerea evenimentului. Solicitati instructiuni scrise din partea asiguratorului! Un reprezentant al companiei de asigurari va constata intinderea daunelor si variantele posibile de reparatie/inlocuire.
CONFIGURĂM IMPREUNĂ POLIȚA CERE OFERTA
Cum procedez?

 

 

In vederea completarii procesului-verbal de constatare a daunelor, asiguratul trebuie sa prezinte urmatoarele documente:

  • Avizarea cu privire la producerea evenimentului asigurat conform formularului de avizare;
  • Declaratiile conducatorului auto din care sa rezulte cauzele, imprejurarile si vinovatia in producerea deteriorarii marfii;
  • Fotocopii ale contractului de transport, comenzii de transport, scrisorii de trasura, facturii de plata a transportului, facturilor interne si externe ale marfii, certificatului fitosanitar A.T.P., diagramelor tahograf si termograf, declaratiilor vamale de export a marfurilor;
    Procesul-verbal incheiat de transportator cu privire la cauzele si imprejurarile producerii daunelor la marfa transportata;
  • Acte emise de autoritatile competente in functie de tipul de dauna;
  • Eventuale fotografii ale marfii avariate;
  • Procesul-verbal de distrugere a marfii deteriorate, cu participarea beneficiarului, a transportatorului si a unui reprezentant al Asiguratorului;
  • Fotocopia documentului de plata din care sa reiasa ca societatea de transport a despagubit pagubitul;
  • Procesul-verbal de constatare al pagubelor intocmit cu participarea unui reprezentant a firmei transportatoare, a unui reprezentant a beneficiarului (proprietarului) marfii, al unui reprezentant din partea Asiguratorului si, dupa caz, a unui inspector de calitate (neutru) , continand lista bunurilor avariate sau distruse in timpul transportului, gradul de avariere al acestora, solutiile tehnice de reparatii/ recuperare/ reconditionare.
CONFIGURĂM IMPREUNĂ POLIȚA CERE OFERTA

Apelați cu încredere la consultanții noștri!

Aveți o intrebare din domeniul asigurărilor? Completați formularul de mai jos și un consultant vă va oferi informațiile de care aveți nevoie.

Sediul central

Str. Maica Alexandra. Nr. 5 Sector 1 Bucuresti

Suna pentru ajutor

Mobil: 0758027903
Fix/Fax: : 021 222 75 41

Email

office@consultantaa.ro

    Toate campurile marcate cu * sunt obligatorii!