Brokerii de asigurare intermediaza peste 60% din primele brute subscrise pe piata de asigurari, conform datelor ASF, ceea ce arata ca acestia detin un rol semnificativ pe piata de asigurari din Romania. In unele societati de asigurari business-ul generat prin brokeri poate avea o pondere mai mare, chiar si de aproximativ 80%, asa cum este si cazul companiei GOTHAER Asigurari Reasigurari.
„Relatia cu brokerii a fost si va ramane un pilon principal in strategia de dezvoltare a GOTHAER, iar rezultatele pe care le-am intregistrat de-a lungul timpului arata cat ne bazam pe acest parteneriat de lunga durata. Intermediarii in asigurari reprezinta un canal de vanzare esential pentru produsele companiei noastre, fara de care, probabil nu am fi fost unde suntem azi”, a declarat Cosmin ANGHELUTA, Director General Adjunct, GOTHAER Asigurari Reasigurari.
Conform datelor la finalul lunii iunie a acestui an, principalele linii pe care le intermediaza brokerii pentru GOTHAER sunt: CASCO, property si asigurari agricole.
„Dedicarea si profesionalismul brokerilor au un aport semnificativ in cresterea organica a companiei si sunt atribute pe care ne bazam in continuare. Investim constant in dezvoltarea relatiilor pe care le avem cu acestia, de aceea feedback-ul pe care il primim de la brokeri ne ajuta sa ne conturam si mai bine produsele si serviciile, dar si sa oferim noi solutii de asigurare pe care clientii lor le cauta”, a completat Cosmin ANGHELUTA.
O dovada in plus pentru viziunea pe termen lung si stransa colaborare pe care o are GOTHAER cu brokerii este si infiintarea programului Gothaer Academy, inceput in urma cu un an, care ofera cursuri de dezvoltare adresate brokerilor parteneri ce isi doresc sa aduca valoare clientilor lor si sa faca diferenta pe piata asigurarilor din Romania.
In contextul implementarii directivei IDD, vanzarea realizata prin brokeri devine si mai importanta. „Credem cu tarie ca noile reglementari care vor intra in vigoare in toamna acestui an vor aduce plus valoare clientilor nostri, deoarece vanzarea consultativa pe care intermediarii in asigurari o ofera acestora va avea in plus si un suport de ofertare generalizat, o documentatie usor de parcurs si de interpretat, astfel ajutandu-i pe clientii lor sa opteze si mai usor pentru cea mai buna varianta de asigurare de care au nevoie”, adauga Cosmin ANGHELUTA.