Ce fac în caz de daună în timpul călătoriei?

  • Acasa
  • Ce fac în caz de daună în timpul călătoriei?

CE FAC ÎN CAZ DE DAUNĂ?

În cazul în care aveţi o problemă de sănătate pe durata călătoriei este necesar ca în cel mult 24 ore să anunţaţi compania de asigurare sau reprezentantul acesteia la numărul specificat pe poliţa de asigurare, imediat după ce s-a întâmplat incidentul.
CONFIGURĂM IMPREUNĂ POLIȚA   OFERTA CĂLĂTORIE
Cum procedez?

Vei primi garantat support pentru:

  • asistenta medicala
  • consultatii si tratamente medicale
  • programarea la un medic specialist agreat;
  • spitalizarea şi/sau repatrierea asiguratului sau întoarcerea în România a copiilor minori;
  • furnizarea unor garanţii de plată a serviciilor spitaliceşti;
  • recuperarea bagajelor întârziate;
  • inlocuirea documentelor pierdute/furate  si indicatii/recomandari privind oficiile competente.
Îți punem la dispoziție și un GHID ASIGURĂRI DE CĂLĂTORIE .
CONFIGURĂM IMPREUNĂ POLIȚA   OFERTA CĂLĂTORIE

Apelați cu încredere la consultanții noștri!

Aveți o intrebare din domeniul asigurărilor? Completați formularul de mai jos și un consultant vă va oferi informațiile de care aveți nevoie.

Sediul central

Str. Maica Alexandra. Nr. 5 Sector 1 Bucuresti

Suna pentru ajutor

Mobil: 0758027903
Fix/Fax: : 021 222 75 41

Email

office@consultantaa.ro
Toate campurile marcate cu * sunt obligatorii!