Ce fac în caz de daună auto? – CASCO

  • Acasa
  • Ce fac în caz de daună auto? – CASCO

CE FAC ÎN CAZ DE DAUNĂ AUTO?

Scopul polițelor CASCO este de a acoperi pagubele auto produse de catre terțe persoane sau de catre sine.
CONFIGURĂM IMPREUNĂ POLIȚA CASCO   OFERTA CASCO
Cum procedez?
Reparatia masinii tale, presupune cativa pasi de urmat:

1. avizeaza dauna in intervalul de timp mentionat in conditiile de asigurare, printr-una din metodele puse la dispozitie de Asiguratori: on-line, telephonic, email, transmitand un minim de informatii cum ar fi:

  • Numele asiguratului;
  • Numarul de inmatriculare al vehiculului asigurat si numar polita casco;
  • Un numar de telefon la care poti fi contactat.
  • Descriere succinta a evenimentului

In baza avizarii vei fi contactat de un reprezentant al Asiguratorului in vederea deschiderii dosarului de dauna.

2. solicită Nota de constatare a daunei ce include şi soluţii de reparaţie si asigura-te ca sunt incluse toate elementele avariate in accident (cel putin cele vizibile)

Poti opta pentru un service agreat de compania de asigurare si unii din paşii prezentaţi mai sus  (constatare / reconstatare) vor fi rezolvaţi în mod automat între service şi compania de asigurare sau broker.

 

CONFIGURĂM IMPREUNĂ POLIȚA CASCO   OFERTA CASCO
Documente necesare deschiderii dosarului de dauna CASCO:
  • Documente de identitate (BI, CI, pasaport) pentru semnatarul constatarii.
  • Permisul de conducere al conducatorului vehiculului (daca in momentul producerii riscului vehiculul asigurat era in trafic);
  • Certificatul de inmatriculare al vehiculului ;
  • Declaratia conducatorului auto cu privire la producerea evenimentului asigurat;
  • Imputernicire in cazul asiguratilor persoane juridice pentru semnatarul constatarii, daca este altul decat asiguratul.
  • Imputernicire notariala de reprezentare in cazul asiguratilor persoane fizice pentru semnatarul constatarii, daca este altul decat asiguratul.
  • Imputernicire din partea firmei de leasing (daca este cazul).
  • Documente eliberate de institutiile abilitate sa cerceteze cauzele si imprejurarile producerii evenimentelor in copie autentificata de emitent (daca este cazul);
Constatul amiabil (daca este cazul).

Dupa finalizarea constatarii, veti primi pe e-mail nota de constatare necesara in vederea efectuarii reparatiei.

Apelați cu încredere la consultanții noștri!

Aveți o intrebare din domeniul asigurărilor? Completați formularul de mai jos și un consultant vă va oferi informațiile de care aveți nevoie.

Sediul central

Str. Maica Alexandra. Nr. 5 Sector 1 Bucuresti

Suna pentru ajutor

Mobil: 0758027903
Fix/Fax: : 021 222 75 41

Email

office@consultantaa.ro

    Toate campurile marcate cu * sunt obligatorii!