CE FAC ÎN CAZ DE DAUNĂ AUTO?
Cum procedez?
Reparatia masinii tale, presupune cativa pasi de urmat:
1. avizeaza dauna in intervalul de timp mentionat in conditiile de asigurare, printr-una din metodele puse la dispozitie de Asiguratori: on-line, telephonic, email, transmitand un minim de informatii cum ar fi:
- Numele asiguratului;
- Numarul de inmatriculare al vehiculului asigurat si numar polita casco;
- Un numar de telefon la care poti fi contactat.
- Descriere succinta a evenimentului
In baza avizarii vei fi contactat de un reprezentant al Asiguratorului in vederea deschiderii dosarului de dauna.
2. solicită Nota de constatare a daunei ce include şi soluţii de reparaţie si asigura-te ca sunt incluse toate elementele avariate in accident (cel putin cele vizibile)
Poti opta pentru un service agreat de compania de asigurare si unii din paşii prezentaţi mai sus (constatare / reconstatare) vor fi rezolvaţi în mod automat între service şi compania de asigurare sau broker.
Documente necesare deschiderii dosarului de dauna CASCO:
- Documente de identitate (BI, CI, pasaport) pentru semnatarul constatarii.
- Permisul de conducere al conducatorului vehiculului (daca in momentul producerii riscului vehiculul asigurat era in trafic);
- Certificatul de inmatriculare al vehiculului ;
- Declaratia conducatorului auto cu privire la producerea evenimentului asigurat;
- Imputernicire in cazul asiguratilor persoane juridice pentru semnatarul constatarii, daca este altul decat asiguratul.
- Imputernicire notariala de reprezentare in cazul asiguratilor persoane fizice pentru semnatarul constatarii, daca este altul decat asiguratul.
- Imputernicire din partea firmei de leasing (daca este cazul).
- Documente eliberate de institutiile abilitate sa cerceteze cauzele si imprejurarile producerii evenimentelor in copie autentificata de emitent (daca este cazul);
Constatul amiabil (daca este cazul).
Dupa finalizarea constatarii, veti primi pe e-mail nota de constatare necesara in vederea efectuarii reparatiei.
Apelați cu încredere la consultanții noștri!
Aveți o intrebare din domeniul asigurărilor? Completați formularul de mai jos și un consultant vă va oferi informațiile de care aveți nevoie.
Sediul central
Suna pentru ajutor
Fix/Fax: : 021 222 75 41