Consultant AA: Analiza si strategii de viitor

Conducerea executiva – Mihai Otilia
I: Cum a inceput Consultant AA – Broker de asigurare?
R: Am preluat compania si conducerea acesteia alaturi de asociatul meu Viorel Petrariu in oct 2011 cand am decis sa trec de la pozitii de top management din multinationale in antreprenoriat, avand experienta necesara dezvoltarii unui broker de asigurari si a imbunatatirii serviciilor in acest domeniu.
Stiu bine ce face si ce poate sa faca un asigurator, motiv pentru care ne reprezentam clientii si le protejam interesele in fata asiguratorilor la cele mai intalte standarde. De la bun inceput am creat un model de business focusat pe servicii de calitate, complexe astfel incat clientul nostru sa simta un real ajutor in noi.
I: Ce strategii de dezvoltare veti aborda in perioada urmatoare?
R: Competitia este acerba pe acest segment insa aplicand principiile de mai sus am avut o evolutie ascendenta peste nivelul asteptarilor (peste 500% in 2012, peste 220% in 2013 fata de 2012). Inca de la inceput am investit si in imaginea companiei, in prezent avem o noua echipa de marketing care ne ajuta in promovarea serviciilor on line si dorim sa fim activi si pe acest segment. Una din strategiile de dezvoltare pentru anul 2014 este mediul on line. Dimensiunea acestui segment de business s-a dezvoltat foarte mult in ultimii ani in Romania si pentru a ne mentine standardul serviciilor oferite catre clientii nostri este imperios necesar sa patrundem in on line
I: Ce va diferentiaza de principalii competitori?
R: Venim cu servicii si solutii pentru a fi cat mai aproape de client atat in etapa de vanzare cat si post vanzare. Cautam solutiile cele mai bune pentru ei chiar daca nu inseamna mereu ca sunt cele mai ieftine. Noi ne bazam pe calitate si accesibilitate, rolul nostru in viata/activitatea clientului ne dorim sa fie similar cu rolul unui avocat in viata/activitatea unuil client de-al sau.. dorim sa fim apelati de clienii nostri pentru orice problema sau situatie din domeniul asigurarilor nu doar cand are nevoie de o polita.
I: Ce produse recomandati clientilor dumneavoastra sau potentialilor clienti?
R: Achiesind la cele de mai sus, am creat si lansat un concept inovativ in acest domeniu, pachetele de servicii de asistenta in asigurari si daune denumite “car assistance” (basic, gold si VIP) , unice la acest moment in piata de brokeraj in asigurari. Am reusit sa realizam aceste carduri de servicii prin intermediul mai multor parteneriate, astfel incat clientul nostru sa beneficieze de:
– Asistenta in asigurari
– Asistenta in caz de daune
– Servicii de calitate si masina la schimb la service-uri auto partenere
– Asistenta rutiera
I: Mesaj catre clienti!
R: Am reusit sa dezvoltam o echipa de profesionisti si intrepizi si vom continua sa avem o strategie de dezvoltare sanatoasa a companiei, sa o plasam intro pozitie de top din punct de vedere al calitatii serviciilor!
Otilia Mihai
Director General

Articolul anterior
Articolul următor