Ingrijorarile recente din China in ceea ce priveste alimentatia bebelusilor au determinat retailer-ul chinez SUNING COMMERCE GROUP LTD, detinatorul lantului de magazine REDBABY, sa ofere o polita de asigurare pentru lapte praf clientilor care cumpara acest produs destinat sugarilor, noteaza REUTERS.
Polita de asigurare pe care o pot incheia clientii este oferita de catre cel de-al doilea mare asigurator din China, PING AN INSURANCE GROUP.
In cadrul politei se stipuleaza ca, in cazul in care un brand de lapte praf este rechemat de producator, persoanele care au cumparat produsul respectiv din orice magazin REDBABY, inclusiv din magazinele online, vor fi despagubiti cu pana la 325 dolari pentru fiecare cutie pe care o returneaza, pana la un total de 16.250 dolari. Aceasta decizie este argumentata de grupul SUNING prin faptul ca, in ultimii ani, in China piata de lapte praf a fost „un dezastru”.
„Am realizat faptul ca parintii sunt foarte atenti la sanatatea si siguranta copiilor si, cu precadere, la siguranta lor alimentara”, au subliniat si reprezentantii asiguratorul PING AN. Mai mult, acestia au precizat faptul ca este prima polita de acest tip oferita in China.
Ingrijorarile asupra sigurantei bebelusilor s-au accentuat inca din anul 2008, cand mii de copii s-au imbolnavit, iar 6 dintre acestia au murit, dupa ce au fost hraniti cu produse in care a fost adaugata o substanta chimica industriala pentru a creste continutul aparent de proteine.
Siguranta alimentara ramane o problema majora in China. Saptamana trecuta, producatorul american H.J. HEINZ Co a fost nevoit sa solicite returnarea unor anumite produse alimentare destinate bebelusilor, deoarece contineau un nivel mult prea mare de plumb.