OMV Petrom doreste implementarea unui nou model de business in cadrul retelei de benzinarii Petrom, prin care va facilita accesul clientilor la servicii gastro, farma sau de asigurari.
„Este o premiera in Romania, insa acest model este validat international. Avem in vedere deschiderea, in cadrul benzinariilor, de restaurante, farmacii, service-uri auto sau ghisee de unde pot fi achizitionate polite de asigurare. Acestea vor functiona in spatii inchiriate catre parteneri OMV Petrom. Credem ca exista o tendinta de crestere a ponderii serviciilor auxiliare in benzinarii. Aceasta raspunde nevoilor clientului modern, foarte activ, de a avea acces dintr-un singur loc la o gama extinsa de servicii si produse”, a declarat Adrian NICOLAESCU, Senior Head of Retail in cadrul OMV Petrom.
Prin aceasta strategie, Petrom urmareste diversificarea gamei de produse si servicii disponibile pentru clienti. De exemplu, a fost deschis primul restaurant operat de un brand international, care functioneaza in cadrul unei statii de distributie a carburantilor in Sibiu.
OMV Petrom are in vedere atat extinderea, acolo unde exista potential pentru un astfel de business, precum si incheierea de parteneriate pe noi segmente de consum farmacie, auto, dar in special in domeniul asigurarilor.
De vrei sa te asiguri cu Consultant AA o poti face de acum de oriunde ai fi. Alege Acum sa fi in ton cu noile metode de asigurare!