Se remarca o crestere a subscrierii de asigurari de locuinte, care speram sa se mentina

asigurari de locuinte

Incertitudinea care vine la pachet cu situatia din aceasta perioada nu poate fi combatuta decat printr-o comunicare constanta cu toti actorii din piata si prin strangerea de informatii de la fiecare dintre ei. #StamAcasa, dar continuam este rubric ace face exact acest lucru: obtine informatii la cald despre cum traverseaza piata de asigurari si industriile conexe aceasta etapa. Otilia MIHAI, Director General, Consultant AA Broker este cea a carei experienta a constituit baza materialului dedicat de astazi.

Din fericire, constatam ca scaderea businessului Consultant AA nu este atat de mare. Inca de la primele semnale am luat decizia de a lucre cu totii de acasa, iar acesta masura nu ne-a afectat cu nimic. Sanatatea, confortul si sentimentul de siguranta al fiecaruia dintre membri echipei sunt foarte importante.

Pentru a usura colaborarea broker – client in aceasta perioada, Consultant AA am lansat rapid si posibilitatea de a incasa primele de asigurare prin plata cu cardul, ceea ce multi dintre client au apreciat, facilitatea fiind folosita la scara larga in intreaga retea”.

In ceea ce priveste impactul asupra subscrierilor pe diverse segmente de business, Otilia MIHAI ne-a declarat:

„Cea mai afectata line de business este asigurarea RCA – multi nu isi reinnoiesc acum politele, iar altii amana plata ratelor. Pe de alta parte, remarcam o crestere pe linia asigurarilor facultative de locuinta si m-as bucura ca acest trend sa se pastreze.

De asemenea, ma astept sa se inregistreze cresteri pe segmentul asigurarilor de sanatate si de viata cand aceasta etapa de criza se va incheia. Pe restul de segmente cred ca se va relua ritmul de subscriere de pana acum.”

In ceea ce priveste segmentul corporate, particularitatea consta in solicitarea de reesalonare a ratelor sau amanarea acestora. Compania de brokeraj se straduieste sa obtina aceasta facilitate pentru clientii sai din partea asiguratorilor.

„La nivel de piata, exista si un trend de a discuta cu companiile cliente pentru acoperirea unor riscuri care pana acum erau excluderi sau nu erau considerate importante. Aceasta este una dintre oportunitatile aduse de criza – multi isi regandesc atitudinea fata de anumite riscuri pe care poate pana acum nu le luau in seama”, completeaza Otilia MIHAI.

La nivelul echipei am folosit foarte mult tele conferintele in aceasta perioada. Ajuta la colaborare, dar si la ridicarea moralului. Trebuie sa facem tot ce trebuie ca sa nu fim stresati. Nu putem schimba ce se intampla in exterior, dar conteaza sa fim bine in interior.

Articol preluat de pe www.asig.ro

 

Articolul anterior
Articolul următor